جهش تولید | پنج‌شنبه، ۸ خرداد ۱۳۹۹

شبکه های مجازی، عرصه نوین و پرمخاطب رقابت تبلیغاتی - نمایش محتوای خبر

 

 

شبکه های مجازی، عرصه نوین و پرمخاطب رقابت تبلیغاتی

شبکه های مجازی، عرصه نوین و پرمخاطب رقابت تبلیغاتی

شبکه های مجازی، عرصه نوین و پرمخاطب رقابت تبلیغاتی

 

شبکه های اجتماعی مجازی و موبایلی نیز این روزها به عرصه رقابت تمام عیار تبلیغاتی نامزد های نمایندگی مجلس تبدیل شده است.

داوطلبین در دور دوم انتخابات تنها به متدهای سنتی از جمله بنر و پوستر و سخنرانی بسنده نکرده و روش های نوین را برای تبلیغات خود به کار گرفته اند که هم هزینه های کمتری را بر دوش آنان می گذارد و هم برای سازمان های متولی مدیریت شهری، هزینه و بار کاری مضاعف ایجاد نمی کند که از جمله این روش ها تبلیغات در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی است.

بسیاری از نامزدهای مجلس در استان با راه اندازی سایت های اینترنتی و گروه ها و کانال های ارتباطی در شبکه های اجتماعی مجازی نظیر تلگرام، شرایط مناسبی را برای توضیح مشروح و مفصل در مورد برنامه ها و دیدگاه هایشان فراهم کرده اند.

با توجه به اینکه برای همه افراد امکان حضور در ستادها و جلسات سخنرانی نامزدها وجود ندارد به نظر می رسد شبکه های مجازی در کنار تریبون های سخنرانی، طی این دوره از انتخابات نیز همچون دور اول، نقش تاثیرگذاری را در روند تبلیغات نامزدها ایفا کرده اند.

گفتنی است دور دوم انتخابات مجلس دهم در استان مرکزی همزمان با ۲۰ استان دیگر کشور دهم اردیبهشت ماه جاری، در شش شهرستان از ۱۲ شهرستان این استان در قالب سه حوزه انتخابیه برگزار می شود و ۷۰۸ شعبه اخذ رای در این شش شهرستان برای رای گیری دایر خواهد بود.