حمایت از کالای ایرانی | شنبه، ۲ تیر ۱۳۹۷

سلامتی در رمضان - نمایش محتوای تولیدات ویژه

 

 

سلامتی در رمضان

Loading the player...

دانلود

سلامتی با تغذیه صحیح در رمضان

برای سلامتی در ماه مبارک رمضان از سه وعده غذای اصلی که شامل افطار شام و سحر و یک یا دو میان وعده در بین افطار تا شام ، بعد از شام و حتی بعداز سحر مصرف بکنیم که می تواند سلامت بدن ما را تضمین بکند

لازم است وعده سحر بعنوان یک وعده اصلی در ماه مبارک رمضان گنجانده شود و حتما از گروه های مختلف غذایی در وعده سحر استفاده شود.  سعی  شود وعده سحری حذف نشود چون حذف وعده سحری باعث کاهش قند خون در طول روز ، افت فشار و همینطور تهوع و اختلالات گوارشی می شود و تشنگی ما را در طول روز بیشتر بکند.

وقتی در وعده سحری از میوه جات و سبزیجات استفاده می کنیم می توانید تشنگی را در طول روز کاهش دهد . بهتر است در وعده سحری حتما از نان و غلات سبوس دار و یا برنج قهوه ای و یا سیب زمینی و حبوباتی که کربوهیدرات پیچیده را به بدن ما برسانند ، استفاده شود تا انرژی بدن ما را افزایش دهد